Cesta veřejné prezentace nějakého výrobku, služby, nebo třeba jen jistého ideového, či mravního poselství se odvíjela od potulných kazatelů, blouznivých mravokárců, či pamfletistů, přibíjejících na vrata kostelů různá provolání postupně přes lepené papírové plakáta až k transparentům a velkým vývěsním plochám, kde reklamní textil byl základem pro svoji trvanlivost, lehkost a snadnou manipulaci.
Od obecného k individuálnímu
Jakkoliv se tyto způsoby propagace udržely dodnes, poslední desetiletí a snad i celé uplynulé století se nesou ve stále zřetelnější snaze dostat propagaci výrobku či služby do všech koutů, kde se vyskytuje lidská rasa a na všechny předměty, s nimiž se člověk setkává. Hrnky, talíře, oděvy, ručníky, toaletní papír a bůhvíco ještě jsou nositeli návodů, za co, kde a jak výhodně utratit peníze.